top of page

Our Recent Posts

Tags

No tags yet.

Kuu aega minekuni, vahetuspere ja ELO

Tsau!

Täpselt kuu aja pärast on minu äralendamine, 28.juulil. JUBA! Ei jõua ära oodata!

Vahepeal on üpris palju juhtunud.

!!! Ma sain endale vahetuspere !!!

Mul oli just koolipäev lõppenud, kui helistati YFUst ja öeldi, et mulle on leitud vahetuspere. See tuli väga positiivse üllatusena, sest sinnamaani olin võtnud seisukoha mitte ülemuretseda. Vahetuspere saamine aga tõi reaalsuse veel lähemale, et wow.. ma päriselt lähengi vahetusaastale. Emotsioonid lõid valla.

Niisiis, mu vahetusperes on hostema, hostisa, hostõde ja hostvend ja kaks kassi ning ma hakkan elama linnas nimega VEJLE, mis on Taani suuruselt 9. linn.

Ma olen väga tänulik ja ootan juba pikisilmi nendega kohtumist.

15-17 juuni toimus ELO ehk eelorientatsioon, kus tulevad kõik YFU vahetusõpilased(VÕP) 2018/19 ja vabatahtlikud kokku, et viia meid rohkem kurssi, mis meiega õigupoolest vahetusaastal saama hakkab. 3 päeva täis workshope, super seltskonda, maitsvat sööki ja lõpmatus koguses energizer'eid. Ma olen valmis minema!

> Meie armas kodugrupp

Stay tuned,

Anette

bottom of page