top of page

Our Recent Posts

Tags

No tags yet.

5 aastat unistamist ja soov läheb lõpuks täide...

Hej!

Minu nimi on Anette-Heleri Lind ja olen 17-aastane särasilmne ja sihikindel noor neiu. Mulle on avanenud suurepärane võimalus minna aastaks ajaks (2018/2019) Taani vahetusõpilaseks läbi YFU organisatsiooni. See lehekülg siin saab olema minu blogi vahendamaks minu mõtteid, õnnestumisi, seikluseid, pilte vahetusaastast terve aasta vältel.

Võimalusest olla üks aasta välismaal vahetusõpilane lugesin esimest korda sotsiaalmeediast, olles vaid viiendas klassis. Tol ajal väikese plikana tundus see kauge tulevik, kuid nüüd on see õige pea ukse taga.

Vahetusaastalt ootan ma palju põnevaid väljakutseid ning mugavustsoonist välja astumist ja enda proovile panemist. Selle aasta üks peamisi eesmärke on kindlasti ära õppida taani keel. Samas ka mõte, saada endale teine pere ja uusi sõpru üle maailma, kõlab imetoredalt. Tsiteerides Frank Smithi: “One language sets you in a corridor for life. Two languages open every door along the way”.

Kuigi kokku on vaja saada üpris suur summa, olen nõus vahetusaasta nimel palju vaeva nägema. Hetkel käin kooli kõrvalt nädalavahetusteti vastavalt võimalusele tööl ja tegelen erinevate projektidega.

Armas lugeja,

nüüd julgustan ma Sinu pilgud siiapoole heita

Vahetusaasta maksumus on 6500€, millest mul on juba pea pool koos.

Ma olen väga tänulik iga euro eest, millega Sa aitad minu unistusel täituda.

Kui oled valmis mind toetama, siis toetus kanda

YFU Eesti MTÜ kontole EE042200221001141378

Selgitusse lisada: Anette-Heleri Lind - Taani

*YFU Eesti MTÜ on kantud mittetulundusühingute nimekirja ning YFU Eesti MTÜ arvele kantud toetusi ei maksustata tulumaksuga lubatud piires.

Nüüd, 5 aastat hiljem, olen ma ikka sama õhinal, viimaks enda unistust ellu. Isegi, kui kohati tundub see idee ebareaalne, tean südames, et see on väärt pingutamist!

Päikest

Anette

bottom of page