top of page

Our Recent Posts

Tags

No tags yet.

OAO 2018 ja esimesed nädalad

Olen Taanis olnud juba pea 2 nädalat, aeg lendab...

PS: I don’t know whether I should write in English as well. Let me know! I’m opened to all kinds of questions!

28.juuli varahommikul algas minu teekond. Suur aitäh Teile pere ja sõbrad, kes lennujaama saatma tulid <3 Armastan!

Kohvrikaalulimiit oli 23kg ja no ütleme nii, et vedas napilt, et mu kohver läbi lasti. 

Kopenhaagenisse jõudes olime peaaegu esimesed ning meid tervitasid YFU Taani vabatahtlikud. Rongiga sõitsime teise linna otsa vabaajakeskusesse, kus veetsime esimese päeva oodates kõiki teisi vahetusõpilasi. 10h möödus kaardi- ja lauamänge mängides, magades ja teistega tutvumisega. Õhtupoole pakkisime kõik kohvrid bussi ja oligi minek linna nimega Kerteminde, mis asub Fyni saarel. Seal toimus nädal aega meie On-Arrival-Orientation.

Vau! Üheskohas nii paljudest erinevatest maailma paikadest inimesi, kellega jutustada ja kellega koos jagada vahetusõpilase mõtteid. Programmis olid group sessionid, kus tutvustati meile taani kultuuri ja õpetati taani keelt. Minu grupis oli veel noori Eestist, Lätist, Leedust, Poolast ja Tšehhist ning vabatahtlikud Ayo, Esben ja Sarah. Reflection groupid olid ühed mu lemmikosad päevas: Eesti, Taani, Saksamaa, Prantsusmaa ja Austraalia + mavehygge = <3 tak for det! 

Viimasel päeval oli jõudnud kätte aeg kohtuda vahetusperega. Kõik vahetusõpilased olid õppinud selgeks paar lauset, mida kõikidele ükshaaval ette kanda:

Jeg hedder Anette. Jeg kommer fra Estland. Jeg er sytten år gammel og jeg skal bo hos familien ... i Vejle.

Vahetusperega kohtumine oli väga emotsionaalne, meeldejääv ja armas kogemus. 

Üleüldse oli see laager meeldejääv, tõi tagasi nostalgiatunde Eesti vabaajalaagritest, kus esimesel päeval mitte keegi ei tunne mitte kedagi ja täpselt nädal aega hiljem oled leidnud endale sõbrad kogu eluks, kellele on raske Farvel öelda. Aga õnneks pole Taani nii tohutu suur, külla saab ikka sõita :)


ESIMENE NÄDAL UUES KODUS 

Niisiis, nüüd olen ma juba nädal aga elanud uues linnas, uues kodus, uues peres. Kõik on uus! Ja see kõik on nii põnev! 

Mu vahetuspere on väga siiras ja tore, olen tänulik, et saan aasta koos nendega veeta.   Me elame ühes väga armsas majas natukene linnast väljas fjordides.  

<3


Kool algab järgmisel kolmapäeval, nii põnevil, et kohata uusi klassikaaslasi ja tutvuda koolielu-ja meluga!

Lõpetuseks lühike video, enjoy!

Ikka head

Anette

bottom of page